Kizım 15 aylık , cuma günü bexero aşısı oldu ateş yapmadı ancak her aşıdan sonra uykuya direnme ve uykusuzluğun getirdiği huysuzluk oluyor.tabiki de aşı bedeninde etki ediyordur ancak psikolojik olarakta etkilendiğini dusunuyorum.sizlerde de oluyor mu ?