HeartShapedGlasses bizde pedia kullanıyoruz ama hic gaz sorunu yaşamadım 5,5 aylık ogluma 3 aylıktan beri pedia veriyorum öncesinde wellcare kullanmıstım doktor degişikliği yapınca doktorumuz pedia yazmıstı korkarak kullandım ama hic gaz sorunu yaşamadık sükür