Egurbuz20 Merhaba anneler prima bez alacağım ama bi aktif bebek var bide premium care var hangisi daha iyi kullanan annelerin tavsiyesine ihtiyacım var
Oztgb1 Egurbuz20 ben ikisini de kullandım aktif bebek daha nemli bırakıyor ama premium care sabaha kadar da dursa kupkuru tutuyor.
Gursazme Egurbuz20 primum care daha emici dogunca almistik biz bi sure sonra aktif bebek sonra molfix ama memnun degilim suan bitsin tekrar ondan alcgm cunku kakasi disina cikiyo kiyafetleri mahvoluyo
Egurbuz20 Gursazme anladım canım ben bir sürü denedim ama hiçbirinden memnun değilim bebeğimin vücudu çok hassas bunları deneyeceğim birde bakalım
Dmt-01 Egurbuz20 premium care daha iyi 7-8 aylık olana kadar premium care kullandığım sonra çok pahalı gelmeye başlayınca aktif bebeğe geçtim
Egurbuz20 Dmt-01 ya iyi gelsin de çocuğa pahalı olsun artık o noktadayım her gece üzerine çişi çıkıyor