AntiFilozof benim bebegim de önce 2hafta geriden geliyordu sonlara dogru 2hafta önde cıktı gelişimi 4kg görünüyordu doktorum 40.haftada kontrolümde yarın gel suni sancıyla baslatalım daha fazla kilo almasın dedi ama şansıma 40hafta 1günlükken sabah doktora gidicektik suni sancı icin gecesinde kendi sancılarım geldi normal dogum yaptım ve 3.450 dogdu oglum ultrason yanıltabiliyor yani gece gittigim icin hastaneye kendi doktorum da yoktu hatta nöbetci doktor sezeryana alalım 4kgde seni zorlar normal dogum falan dedi ama iyi ki onu dinlememisim sabaha kadar acılmam tamamlandı sabah 9:18de dogdu oglum normal dogumla kendi doktorunu bekledi😂