BusraBal onların kullandığı cümle “aslında normal sağlığı yerinde ama yaşıtlarına göre küçük biraz daha toparlansa keşke” oldu. KıZımın gelişimi gayet güzel doğduğundan beri 3 kilo aldı daha ne olacak anlamıyorum dedim doktora, sağlığında gelişiminde herhsngi bir problem yok sadece biraz daha kilolu olabilir diyor sağlık ocağındaki hemşire ve doktor. Kendi doktorumuz da boş kilonun önemi yok zaten ayda standart alıyor, önemki olan aylık yapması gereken becerileri yerine getirmesi dedi. Onları takip ediyorum gerçekten önemsemeyin, eğer doktorlar sırf zayıf diye bunları söylüyorsa takmayın. Ama biri de çıkıp nu çocuğun şu gelişimi geride bu becerisi geride diyorsa o zaman çare aramaya başlayın nacizane tavsiyem 🙏