Fundakara Evet bende merak ediyorum 15 Aralık’ta doğum yaptım bana iki kere alırsınız bi doğum iznine başlayıp doğuma kadar olan günlerin parası yatıcak bir de doğumdan doğum izni bitiş gününe kadar olan günlerin parası yatacak dendi ama yatmadı daha hiç 🧐
Oznur2611 Fundakara ben 37. Haftada izne çıktım doğum yapana kadar ki ücret yattı fakat diğeri ne zaman yatıyor merak ediyorum
Fundakara Oznur2611 bende 37.haftada çıktım izne size doğumdan ne kadar süre sonra yattı doğum öncesi parası