1m_2m ne olduğunu tam söylemediler daha herseyi temiz cıktı dediler yarın benide çagırdılar yogun bakımdan cıkarıp normal takip olucak galiba taburcu olur artık diye beklerken bunu duyunca hem yavrumun yanında olucam diue sevindim hem içim buruldu doktor taburcu düşünüyorum falan demişti cok umudum vardı cıkıcagından 2 gündür o kadr mahvoldum ki ayakta çok kötü oldum ne oturabiliyorum ne yürüyebiliyorum allah yardımcımız olsun yavrumla yarın inşallah mis kokusunu alıcam