yavrusununannesii Bebelac gold kullanyrdm sma ya geçtim sanki kıvamı su gibi bebelac daha yoğundu böyle mi sizinde sma 2 kullanyrm
YasemiNYagmur1 yavrusununannesii bebelac yoğun oluyor sma daha sulu kıvamda ve doyurucu bi mama benim bebeğim için
kahvekokusuu yavrusununannesii bende sma kullanıyorum bi ara bebelac ve bebelac gold denedim ama doyurucu degil 1 saat gecince yine acıkıyordu sma daha doyurucu
YasemiNYagmur1 yavrusununannesii yok bi sıkıntı olmadı doğduğundan beri 3 ay hem emdi hem mama içti. Sonra memeyi tamamen bıraktı mamayla devam etti. Geçen hafta vardı daha kontrolü gelişimi de kilo alımı da gayet iyiyimiş
Cheerfulmom yavrusununannesii Bende hipp kullanıyordum o daha kıvamlıydı ama sma bana da sulu geldi 🤷🏼♀️
Kulahci Sma kullandm hep ama bize yaramadı çok icmesine rağmen kilo alımı düşüktü. Aptamile geçtm bakalım