Janss bide bana hiç bir doktorum ne kadın doğum ne çocuk doktoru yani bikac doktora da sormuştum bunu emziren annelerin de kullanabileceği antibiyotikler var sütten geçse bile zararı olmayan. Ben birçok kez kullandım antibiyotik çok şükür bir sıkıntı olmadı bebeğimde 😊