Kbraras belki de sütün kesilmedi. Henüz yenisin canım mutsuzluğa kapılma. Zaten bebek emdikce sut geliyor. Ve zamanla çoğalıyor. Bende sezeryan dogum yaptım 3 gün emmedi sütüm yoktu. Sonra ısrarla memeyi kabul etmemesine rağmen alıştırdık. Bebek memede iken ağzına kaşıkla veya şırınga ile sut verirdik . O zaman daha iyi kavrardi memeyi. En az iki ayımız böyle geçti şimdi 3 ay 1 günlük. Duzeldi şükürler olsun. Bide biberon seçimi de çok önemli avent bu konuda coo iyi. Bide kendi sütünü sagip verseydin o ilk zamanlar