Hub1 Sevgili anneler gece 20-21 arası gece uykusuna geçen oğlumu gece 3 gibi ağladı ve emzirdim sonrasında sabaha kadar hiç ağlamadı ama uyanıklığı devam etti 10 dakikada bir yatakta sürekli hareketliydi sabah 7de emzirdim ve kalktık. Sizce bu uyanıklık neye bağlı olabilir?
ilosasel2010 Hub1 bizimde ayni sayilir 3 ay 12 günlüğüz biz o kadar erken uyumuyoruz ama ne zman uyutursam ilk 4-5 saat uyuyor sonrasinda dediginiz gbi surekli hareket halinde oluyor. bugun gec yatirdim 1 de uyudu gece saat 5 de uyandi sonrasinda dogru duzgun uyumadi🤦🏼♀️ atak donemindeyiz ondan da olabilir diye düşünüyorum
Haticetemzz Bizde aynıyız gece 11 de gece uykusuna geçtik gece boyunca da 2 sefer kalki emzirdim suan gene uyanık 3 ay 2 günlüğüz 🤷♀️
Hub1 Haticetemzz normalde emzirip yatırırsım direkt olarak uyurdu böyle ikinciye oluyor ben de anlamadım.
mamAras 6,5 aylık hala uyanıyor hep uyanıyor😂 acıkmış olabilir, gaz olabilir, korkmuş olabilir, annesine sarılmak istiyor olabilir, ya da sadece uyanayım da görsün annem gününü demiş olabilir🥴🥴
Hub1 mamAras açıkçası alışkanlık olmasın diye bekledim hiçbir şey yapmadım. 1 saat öncesinde emzirdiğim için zaten açlık ihtimali de yoktu bebeğim de ağlamadı hiç, 5-10 dk ses yok sonra bişeyler yapıyor yatakta. Anlam veremedim sabaha kadar böyleydi 3ten 7ye kadar
Hub1 serhattt normalde emzirdiğim gibi uyuyan bir bebekti bu zamana kadar da 2-3 saat ara ile uyanırdı hep. 3.aya girmemizle blok uykuya geçti yatırdığım gibi 5-8 saat arası blok uyuyabiliyor
Hub1 Mcan ağlamadığı için alışkanlık edinmesin diye de yanına gitmedim sadece izledim kendi kendine uykuya dalar dedim ama dalmadı bi türlü
NurayAslanoglu Canım çok erken saatte yatırıyorsun gece uykusuna bence ondan artık uykuları uzuyor fakat o kadar erken saatte gece uykusuna başlattığın için acıkıp uyanıyordur çünkü maksimum 5 saat aç kalmaları gerekiyor diğer türlü zaten sağlıklı değil ben 21 yada 21.30 gibi uyutuyorum 22.30/23.00 gibi kalkıyor bi yarım saat yada bir doyurup oyalıyorum gece 3/3.44 gibi kalkıyor birde sabah 7 /7.44 gibi kalkıyor 👍 bazen değişiyor tabi daha rutine bağlayamadıl bendede uyumadığı huzursuz zamanları oluyor gece defalarca kalktığım ama nadir.Kızım 3 ay 13 günlük
Hub1 NurayAslanoglu 9 saate kadar acıkmadığı için uyanmadığı oldu 1 hafta önce uzun uykulara başladı ama bu seferde erken uyanır oldu bu aylarda. Bazen 8-9 bazen de 10 da yatıyor en geç
Hub1 Fatmasti sizin de 4ten sabaha kadar uyanıklığı devam ediyor mu? Hiç ağlama yok sadece hareketlilik oluyor
Fatmasti Hub1 5veya 6 ya kadar ağlamaz sonra 1 saat daha uyur uyanır 1 saat daha durur kucakta sonra parca parca uyumaya devam eder
Mcan Hub1 Yani atak haftasını da olabilir Çünkü atak haftasında Bebeklerin Uyuma düzeni Beslenme düzeni Farklı Olabiliyor Benim Bebeğim 4 aylık Uzun zamandır saat 9′da gece uykusuna yatırıyorum Ama dün gece Sadece kucakta gezmek istedi Ağlamadı da Gece 12′ye kadar böyle gezdik
Hub1 ilosasel2010 genellikle en geç 10da uyur. Ama üç gündür 11de uyumaya başlamıştı düzeldi eski düzenine döndü
Hayallerhayatlar Hub1 Bana normal geldi açıkçası, benimki de gece uyanır kendi kendine dururdu. Ağlamazdı mesela. Biraz ürperirdim gerçi bir kalkardım çocuğun gözler açık😟
pamuksekerinannesii Hub1 aynı şeyi yasiyoruz yatakta surekli hareketli ve uyanıyor sabah 6 dan itibaren her 10 dk da bir kafasini çevirip duruyor kasiniyormus gibi eli desen sürekli ağzında yüzünde oda uyandırıyor kundak yapıyorum cok sinirleniyor anlamis değilim bu kadar uyanmasini
rukisbahri Hub1 benim bebeğim hep uyanıyor sabaha kadar. Sürekli emziriyorum ama uykudan da bayılıyorum.
Hub1 rukisbahri aç olmadığı halde de emen bir bebek durum böyle olunca emzirmek istemedim bu sefer alışkanlığa dönüşecek diye