Bilge8877 Merhaba, 3 buçuk aylık bebeğim var ve bir ay sonra işe başlayacağım. Sütümü şimdiden biriktirmek istiyorum. Aynı şişeye ya da poşete tek göğsümden mi sağmalıyım? Yoksa poşet dolana kadar biriktirebilir miyim?
senem9 Eğer parça parça koyacaksanız aynı ısıda olmalı. Örneğin 9da sağım yaptınız. Dolaba koydunuz. 12 de sağım yapıp direkt öncekinin üstüne eklemeyin. Onunda ayrı koyun dolaba. İkisini daha sonra aynı soğukluğa ulaşınca birleştirip buzluğa kaldırın. Bir de çok fazla miktarlar halinde toplamamanızı öneririm. Bebekler bitirmeyince kalan ziyan oluyor. Ben farklı günlere sarkıtmıyoruö genelde birleştireceksem aynı günün sağımlarını birleştiriyorum