Tugbagunes benim oğlumda 8 aylık oldu şuan 4 ayimizdan sonra ne gunduz uyumayı nede gece doğru dürüst uyumayı birakti gündüz iki kere uyur 5 10 dakika gecede sik sik uyanıyor doktora soyledim gece 4 saat deliksiz uyuduğu oluyor mu diye sordu oluyor dedim büyüme hormonu gece salgılaniyor yeter dedi ama ben öyle uykusuzum ki onu uyutunca koştur koştur is yapıyorum uyumayı özledim bir bebek neden uyumaz çözemedim aylardir