ilosasel2010 tanıdığın varsa Almanya da kamera 30 euro aldir kuzum..gelen olursa tabi parasinida verirsin..benimki cok kullanisli ve o paraya Türkiye de telsiz alabiliyorsun sadece..360 derece dönüyor kameram tablet, telefon ha gisinde acarsan, video, resim, ses kaydi bircok ozelligi var..