Merhaba arkadaşlar. Bugün sabahtan beri bi gogsumde kitle vardi süt birikince olur ya öyle. Ağrıyor da sürekli sagdim sürekli emzirdim gecmedi. Aksamsa ani bi baş ağrısı halsizlik. ateş ve titreme geldi. bacaklarim kopuyor.Başim inanilmaZ ağrıyor yaşayan oldu mu nedir bu