HilalMeltem Selam kızlar, doğum sonrası göğüs çatlağı oluşumunu önlemek için ne kullandınız? Emzirirken güvenle kullanmak istiyorum..
05ay05az20e1sra14na9di3r27 HilalMeltem valla ben dogurunca sogan sürdüm o çatlamazmış simdide sagim yaparken fln krem suruyorum oncr sonra sağıyorum
mrveefe12 HilalMeltem doğumdan önce birşeyler kullanmaya başlamak gerek doğum sonrası çatlayınca pek bişey fayda etmiyor bebek sürekli emiyor iyileşmeye fırsat olmuyor ben gümüş kapak aldım kremler işe yaramadı gümüş kapak tavsiye ederim
Actombo Ben doğumdan 1 ay önce lansinoh krem kullandım her duştan sonra çatlak problemim çok az oldu. Emmeye başladığında biraz oldu o zamanda sürdüm şimdi hiç bir şey yok. 3 aydır aktif emiyor günde 2-3 kez de sağım yapıyorum. Kremde kullanmıyorum 2 aydır.