Melek35 Ay suan sinrden aglmak uzereyim gerckten biktim kizim 10 ay 17 gunluk dogdu gunden beri uymyo kizin uykuya garzi var galba su son 1 haftadirda surekli gece kalkip aglyo saatlerce aygmda salyorum yatga koydgum ana sanki saatlerdir ben onu salmyorum mama veryorum ac icmyor kafayi yicem yemin ederim gece yatrmadan oncede agri kesici veryorum agrsi varsa gecsin diye yok ama yok delirmekkkk uzerreeyyyimmm
Zeynepvefam Melek35 bütün annelerin derdi uyku kimi çocuk sevmiyor uyumayı işte 😢 benim kızımda sevmiyor kime çekti bilmiyorum 😢
Humi Melek35 bebeginiti degistiremeyeceginiz icin kendinuzi degistirin derim. Kabul edin gerisi geliyor. Ben uykuya asla dayanamazdim ilk 2-3 ay cok zorlandim hergun agladim her dakika agladim sinirimden. Sonra bebegimede verimli olamadigimi hissettim ve uzuldum onun boyle oldugunu uykuyu sevmedigini kabul ettim. Simdi her uyandigimda oturup oyun oynuyoruz gulup sariliyoruz uykusu gelince geri yatiriyorum. Saat 4 de uyandi zaten uyumamisti dogru duzgun. Uzulmeyin 2-3 yasindan sonra uyuyorlarmis bekliyorum o gunleri :) gunaydin bu arada 🥰
Havva2323 Melek35 yanlız değilsiniz valla daha minicikken gece uykularımız o kadar düzenliydiki bugünlerde resmen şaka gibi yat kalk yapıyoruz sabaha kadar uyutuyorum yatırıyorum geri uyanıyor hemen😥😥😥😥
Melek35 Zeynepvefam surekli bir umut duzelir diye beklyorum yok cok istahsiz hic uymyo ve artik dayanmyorum 😭
Melek35 Humi kabullenmeniz ne kadar güzel bu saat oldu hala salıyorum bakalım gece tekrar kalkacakmi uykusuzluktan basim ağrıyor vallahi
Melek35 Havva2323 en azından başta yatiyormus o da iyiymiş benim kızım doğduğundan beri böyle inşallah tez zamanda hepimizin çocukları uykuyu cokkk sevsin 😊
Humi Melek35 allah yardimcimiz oksun. 12 den sonra 10 dk da bir uyandi. 2 de tamamen kalkti kakasini yapti oynadik simdi uyudu derken hoooppp yine uyandi tekrar salladik bakalim ne kdr zyursa artik 😂
Adelezra Ezra 22 aylık her allahın günü gece 3:30 uyanıo ninmi pışpış 50 dk hemen !? Uyuyo eger sansım varsa sansım yoksa ezanla artık sızıyoruz bende sinir sistem kalmadı o ayrı tabiiiiiiiii :,(
Melek35 Adelezra niye böyle yapıyorlar anlamıyorum biz bu halimizle dayanamıyorken onlar küçücük bedenleriyle nasıl dayanıyorlar anlamıyorum
Suzii4747 Bizde 10 ay 3 günlüğüz . 2.5 saattir ayağımda salıyorum . Tek yaptığı şey ağlamak sadece ağlamak 😑