OzlemAlisa Aras-1881 gozun aydin 👼 saglikla büyüsün. Bende 36+3de dogum yapmıştım aksine hic emmek istemiyodu uyuyodu surekli sariligi artmisti o yüzden. Sıksık emzirmeye ozen goster tabiki. Emzik de iyi yapmissin buyuk rahatlik🥳