Merhaba 1 yaşında kızım var emiyor uzun süredir reflüsü olan biriyim ama hamile kaldığımdan beri mide koruyucu veya başka ilaç kullanmadım. Birkaç haftadır midem ağırıyor. Emzirme sürecinde lansor veya gaviscon kullanan anneler var mı? Ya da bilgisi olan?