Kizlar merhaba bebeğim 6gndur kakasını yapmıyor anne sütü alıyor ama kendiside gazlı bir bebek olduğundan hem gaz hem kaka yapamama bebeğimi çok zorluyor ne önerirsiniz kontrolümuzede daha var , ayrıca ayiptr söylemesi bende aynı şekilde kabizim ne yapmalıyım ya 😔