Merhabalar güzel anneler,😌2,5 aylik ikizlerim var emzirme arti mama destekli gidiyoruz.20 dk emiyorlar 2 saat sonra acikiyorlar.Yada geceleri mama verdigimizde 90cc veriyoruz yine 2-2,5 saat sonra acikiyorlar.Bazi arkadaslarim suan bebeklerin uykularinin aslinda 3,5-4 saat olarak uzamis olmasi gerektigini vermis oldugumuz mamanin az oldugunu ondan erken uyandiklarini soyuyorlar.Sizler ne kadar mama veriyorsunuz ve uyku saatleri nasıl ??