Arkadaşlar bir aylık bebeğim var hamilelik te 20 lik dişim çürüdü dayanamadım 3 gün önce dişçiye gitti çekilmesi gerek dedi çektirdim 3 gündür hiç ağrısı geçmedi ayna baktı. Çekilen yerin içi beyazlaşmış internetten araştırdım enfeksiyon belirtisi tedavisi de tekrar orayı eşeleyip temizleyip kanatmakmış canm yanıyor daha dayanamam 1 saattir Ağlıyorum başına gelen varmı başka yöntem yok mu