sherlock_mom Normalde agrimazdi son iki haftadır amaliyat yerine dokunamiyorum, yürürken bile ağrı var sizinde oluyor mu, neden ağrır ki durduk yere
Mavibattaniye sherlock_mom doktora sordugumda ameliyat izinle alakali sorunun yok o bir kesiydi ve iyilesti bagirsak problemin vardir demisti ne kadar inandirici olmasa da.. ben de cekiyorum ve omur boyu da cekecekmisiz hayrolsu
Zeynepalya_ve_annesi sherlock_mom apandisitte olabilir mide bulantısı oluyormu arada da olsa ? Sağ kasığın daha çok ağrıyorsa bi baktırın derin apandisit önemli ve asla farkınada varılmıyor
sagittarius_mom sherlock_mom oğlum bir buçuk yaşında yara yeri hala şişik ve ağrı oluyor bazen :( normal galiba sonuçta 3 kat dikiş bar içerde :( normal doğum olsaydı diyorum bazen
sherlock_mom Mavibattaniye cogu tanıdığım da yıllar geçmesine rağmen çekiyor gerçekten yok mu acaba bi çaresi, sezeryandan bin pişman oldum bu ağrılardan sonra
sherlock_mom Buglemefsaamoms ayaklarımı hep sıcak tutuyorum aslında yarında yelek giymeye basliycam🤭 idrar yolu enfeksiyonu ile alakası olabilir mi acaba ya
Ysfefennannesi sherlock_mom benim oğlum bi buçuk yaşında ama bazen bende de ağrı oluyor Cnm bende soğudum gerçekten sezeryandan
Mavibattaniye sherlock_mom normal bir ameliyatta da bu sorun yasaniyor maalesef sogukta isliyor sicakta acitiyor batiyor da maalesef omur boyu cekilen bir seymis
Buglemefsaamoms sherlock_mom bende de oluyor o ağrılardan doktor öyle demişti ayaklarını sıcak tut diye ama idrar yolu enfeksiyonundan şüpheleniyorsan test yaptır rabbim şifa versin 🌸🌸
sherlock_mom Buglemefsaamoms ya 5 aylıkken de idrar yolum enfeksiyon olmuştu ama bu çok farklı anlamadım sanki et birbine yapışmış ben dikildikçe yiritilcak gibi
sherlock_mom Zeynepalya_ve_annesi evet sağ kasik daha çok ama amaliyat yerinin bittiği yerin oralar çoğunlukla apandist daha çok ağrı yapmaz mi ki
sherlock_mom sagittarius_mom ya bende öyle düşünüyorum zaten hiç istemiyordum ama bu kadar da sıkıntı olduğunu bilmiyordum😣 bir buçuk yıl geçmiş bide ya hiç geçmiycek galiba 😒
InciLiya12 sherlock_mom canim benim ilk sezeryan dikisim icten bagirsagima yapismisti o yüzden cok cekmistim ama benimki ilk bastane berli öyleydi ikinci sezeryanimda orayi düzeltiler suanda 1 ay önce sezeryan oldum yeni olmasina ramen dikisim ilkindeki gibi agrimiyor.
sherlock_mom InciLiya12 yaaa o nasıl olmuuus 😳 nasıl ağrılar vardı çok sıkıntı ya hamilelikte daha Zor olmuştur
Zeynepalya_ve_annesi sherlock_mom ilk zamanlar çok ağrı yapmaz şiştikçe dahada artar ağrısı bi gidip baktırın derim
InciLiya12 sherlock_mom sezeryanda ola biliyomus yapisikliklar benimkide bagirsagima yapismisti tam düzeldim derken hamile kaldim sezeryanimdan 10 ay sonra ikinci kez hamile kaldim belkide erken hamile kaldim diye cok problem yasadim bide bebegimi 36 haftada aldilar gelisim geriligi oldugu icin doktorlarin dedigi öyleydi 2-3 hafta daha bekleselerdi 3 kilo olurdu oglum.havadan ola bilirmi acaba benimki yazin hafif sisiyodu soguktan agriyor belki
Mavilii sherlock_mom valla bazen üşütünce benimde agriyo. Hatta gaz yapan fasulye nohut türü gibi bisey yersem direk orası agriyo nedendir bilmiyorum. Bende doğum yapalı 10 ay olacak nerdeyse
sherlock_mom InciLiya12 ya evet erken hamile kalmışsın gerçekten şuan ben korkuyorum hamilelikten ağrısı için daha sıkıntı öyle ya