Alpkk anladim, premature doğdugu için farklı şekilde değerlendirilmeli diye düşünüyorum, normal olabilir durum. Yani normal doğum zamanında doğan bebeklerle kiyaslanmamali.
Nörolojik gelişimi nasıl? Nöroloji takip ediyordur. Genelde gelişimini takip edip yorum yapılıyor çünkü.