Sevgi21 dunyaninenguzelkokusu Bende bekliyim 10. Ayına gircez hala nekdr vermem gerktigini bilmiyorm. Uykusunda icirebiliyom birtek🤦
Balbocegi dunyaninenguzelkokusu pek bilgim yok ama emiyormuşta, ek gıda ile desteklediğiniz de yeterli gelmiyorsa mu?
Purely dunyaninenguzelkokusu emiyorsa mamaya gerek yok ki. Zaten 1 yaştan sonra vitamin olarak destekleme amaclı ıciyor emiyorsa alıyordur vitamin
dunyaninenguzelkokusu Sevgi21 bende aynı canım ya uyumadan önce yada gece uyanırsa mama veriyorum sadece
dunyaninenguzelkokusu Balbocegi sırasıyla bi ek gıda bir süt alıyor canım mamaya sadece gece uyumadan önce fırsat geliyor günde bir kez alıyor ama yeterli olur mu bir defa o takıldı aklıma. bir yaşa az kaldı aklıma gelmişken soruyum dedim 😊
Sevgi21 dunyaninenguzelkokusu valla canm zor oluyo uyumasını bekle uyanmadn aman iciriyimdiye erkenden uyanyorm bu y2020 çocukları bi acayip 🤷
Omerr_0701 Sevgi21 aynen öle uyannırsa imkanı yok içmez mamayı bnde şaşrdm nasl ilerlycz 1yaşına girdik süt versem mi 🙄süt+mama eşliğinde İ ilerlesek memeyi bırakdı oğlum
Gamzosgamzos 13 aylik kizim persembe asi icin doktora gitmistik en fazla 500 ml mama almali gun icinde dedi