Kızlar 3 gündür gece gündüz öyle bir ağlıyorki susturmakta zorlanıyorum ilk kez böyle bir şeyle karşılaşıyorum dişten dolayı belirtileri belli sesi değişti bu gün çatallı çıkmaya başladı ağlamaktan sanırım normal mi bu derece oluyormu bebekler diş döneminde ? Ve ateşi olmasa bile ağrısını kessin diye calpol veriyormusunuz?