Hanımlar bebeğim var 3.5 aylık ve 4.5 yaşında ablası. Akşamdan beri üzerimde kırgınlık var. Kendimi böyle hissettiğimde hastalanıp zor atlatıyorum. Malum annenin hasta olması demek tüm ev halkının bitik olması demek. Acilen nasıl toparlayabilirim. Emziriyorum bu arada.