İyi akşamlar kızlar ben şuan yurt dışındayım bir hafta önce diş kontrolüne gittim 4 dişimin çürük olduğunu söyledi doktor görünürde birşey olmadığı halde sadece arada çikolata yediğimde bir tarafım ağırıyor onun dışında çok şükür bir sorunum yok kimse buradaki dişçileri beğenmiyor annemde ağrın yoksa dokundurma Türkiye’de baktırsın diyor sizce ne yapıyım fikirlerinize ihtiyacım var🌸