Tugcesilam Slm anneler kızım 2 ay 10 günlük dün uyku düzeni oluşturim dedim cok güzel oluşturdum dün akşam 9’da yıkadım onu 9.30 uyuttum arada mamaya kalktı geri yattı buğünde yıkamadım 9.30’da yatak odasına aldım yarım yamalak uyudu şimdi oturuyoruz nasıl güzel düzen oluşturmuşuz dimi 😂😂😂
mom0989 Tugcesilam aaa daha 3. Ay da atak var ama en zorlusu 4. Ay ayağı. Mesela biz 17 aylığız şuan oturduk oyun oynuyoruz. Atak haftasındayız Buda 2 yaş sendromu. Ama daha sizim düzen oluşmaz canım 🙏🏻😀
Tugcesilam mom0989 ayyyy allahım şu ataklar bni cok korkutmwya başladı ALLAH yardımcımız olsun oyun oynasak iyi aglıyor hep 😂😂 bnde bundan sonra her akşam banyo yaptırıcam öle uyuyor 😂😂