Baliminannesi2433 Bebeklerde idrar yolu enfeksiyonu nedir? Doktorumuz idrar testi istedi bir türlü yaptiramiyorum öneriniz var mi
Bulutsevda Bebeginiz kac aylik. Benim iglum dogdu sarilik vardi 1 hafta sonra idrar yolu enfeksiyonu cikti 1 hafta hastanede damardan antibiyotik tedavisi gorduk. Her dr kontrolune gittigimizde idrar tahlili yaptiriyoruz bobreklere zarar vermemesi icin
Pinar3529 Bebeklerde idrar yolu enfeksiyonu böbreklere ciddi zararlar verebilir. kız bebek de çok zor alınıyor hemşireler sen yardm isteyebilirsiniz bezi ters bağlayıp alabilirsiniz yada doktora kaç gündür alamadığınızı söyleyip sondayla aldırabilirsiniz.
Pinar3529 Baliminannesi2433 evet canm hastanede yapıyorlar bizim aldılar ama o zaman 6 aylıktı sorarsn yine ama kendin alman daha iyi sonda pek iyi bişey değil bezi ters bağlarsanda alabilirsin
Baliminannesi2433 Enfeksiyon var mı bilmiyorum ama her ihtimalle karşı istedi doktor ve nezaman yatırabilirsen getir dedi çokta hastaneye gidemiyorum vuristen dolayı bu hafta randevumuz var yaptırmam lazım