Kızlar ben aldım ikisini süt parası doğum yaptığınız gibi zaten hastane sisteme giriyor devlet adınıza PTT yatırıyor sizin birşey yapmanıza gerek yok e devlet süt parası yazsanız adınıza tanımlanmış görürsünüz. Doğum parasına gelince devlet ilk çocuk 300 ikinci 400 3. Çocuk için 600 TL veriyor bunun için aile sosyal.. Müdürliği gidip başvuru yapıyorsun kimlik kartı ile çocuk kimliği olacak sonra oda 43 bilemedin 50 gün içinde yatıyor ben ikisini aldım