Benim kızım fizyoterapiste gitmişti emmeklemediği için faydası şu yönden oldu nasıl destekleriz onu gösterdi ve emmekledi
17,5 aylikkende ilk adimlarini atmıştı bende çok kafaya takiyordum ama yürümesini sevmiyordu galiba dahala dışarda iki adım atar kuçak ister 2 yasina gircek😅