28irm_ 5 ay 4 günlüğüz mamayla beslendiğimiz için doktor ek gıdaya erken başladık ama bebeğim hiç yemiyoe ağzından atıyor öğürüyor ağlıyo böyle yaşayan var mı neden olur ki