Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 3 ay 26 günlük. Sürekli kıvranması artık beni mahvediyor. Hep gazlı diyordum ama süt alerjisi olabilir mi? Yardımınıza ihtiyacım var. Yeşil mukuslu kaka oluyor arasıra. Bundan 2 hafta önce ilk defa kan gördüm kakasında. Doktor zorlanma gibi dedi takip et dedi. Hergün bugüne kadar hep baktım bezine hiç yoktu 2 haftadır ve bugün yine kan vardı kakasında fakat tek bir bezinde. Sürekli kaka yapmak için kıvranıyor günde 5-6 kere yapıyor ve hep gürültülü. Emerken de hep gurulduyor karnı. Ağlamaktan helak oldum. Kavranmasını istemiyorum artık. Gazlı bir çocuk mu alerji mi?😔