Babygirl35 estetisyen olarak yazıyorum. İlk başta herşey senin kıl yapına bağlı, x kişisinde 1 senede biten ve çıkmayan kıllar sende daha uzun sürede sonuç verebilir o yüzden benim tüylerim arttı veya bende hiç çıkmıyo diyenlere çok kulak asmamalısın çünkü kıl yapınız, kullanılan cihaz , kaç dereceyle işlem yaptırdığınız önemli. Yüzün için sadece iğneli epilasyon öneriyorum onun dışında çoğunlukla bitmiyo yüz, bide üstüne tıraş edildiği için tüyler bile sertleşiyor. Hamilelik konusuna gelince de, ben tüysüz bi insan olmama rağmen yüzüm, kollarım deli gibi tüylenmişti ve siyah siyah şok olmuştum. Şuan bebeğim 4 aylık normal kıl yapıma döndüm, hamilelikte gelen kıllar döküldü. Bize işleme gelen kadınlara da doğum yaptıktan 6 ay sonra gelin hormonlarınız düzene girsin , kıllarınız dökülsün diyoduk. ( en azından ben uyarıyordum patron duymadan 🙂 ). Zaten hiç bir cihaz %100 sonuş veremez illa ki üç beş çıkıcak ara ara seanslara gidersiniz. Aman şu çıkanları da jiletle ağdayla alayım bişey olmaz demeyin 1 gidip 5 geliyorlar 😅