Hanımlar benim sivilcelerim doğum sonrası acayip kötümoldu koca koca iltihaplı kanıyordu. Bende 6aylı tedaviye başladım. Şükür ki yüzüm geçti güzelleşti 🙏🏻🙏🏻 Ama göğüsüm ve sırtım da ki sivilceler hala aynı ve ilaca başlamadan önce de açcaksın hala da var 5-6 ay boyunca hiç mi geçmez bi sivilce yaa🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🧐🙄 sırtım ve göğüs arası🤷♀️🥺🥺🥺🥺