Azad20 Anneler bebeğimiz ayak baş prnağında tırnak batması fark ettim üst tarafı hafif kızarmış yrn tırnkalarını kesicem bi hafta once baktıgımda hiç uzamamışlardı bile şimdi baya uzamışlar ne önerirsiniz ne yapmam gerek
Mrv-_- Azad20 tırnakları çok kısaltmayın ve oval kesmeye gayret edin. Başka bir şey yapmanıza lüzum yok enfeksiyon kapmadıkça kendi kendine geçer. Etler henüz çok yumuşak ondan oluyor.
Balkupum2505 Azad20 bizdede var ayni sorun doktorumuz krem verdi sürüp dışa dogru masaj yap dedi baya gitti