Oyku123 1 senedir hic olmamisti dun bi baktim genital bolgesinde dudaklar olmus kırmızi kirmizi bugun de aşagiya dogru nokta nokta yayilır gibi pişik bole mi oluyor zeytinyagi surdum tavsiyelerinizi bekliyorum yada doktorami goturelim daha cok yayilırmı
Zeyzey2019_ Oyku123 altını ılık suyla yıkayıp havlu ile kurulayın. Her alt değiştirmede pişik kremi kullanın. Eğer yara olmadıysa ve ilerlemediyse bizim doktorumuz bunun dışında birşey önermiyor. Ama yara olur ya da kanamaya başlarsa hametam ve travazol kullanıyoruz. Bir de ıslak mendili bir süre hiç kullanmayın. Bahsettiğiniz kızarıklık pişik öncesi başlayan birşey. Dikkat etmezseniz pişiğe dönebilir.
Hld61 Oyku123 aynısı kızımda var bir sürü marka denedim geçmiyor biraz geçip yine başlıyor doktora götüreceğim yarın
Serapltekin Oyku123 bütün pişik kremlerini denedim en son a101de ki bebek vazelininde kaldım tavsiye ederim hem pisik hemde vucud yağlamak için kullanıyorum.
Miniknur Biz nisasta surmustuk kurutup iylestirmisti ama sizinki sanki daha agir bi pisik. Etki eder mi bilemiyorum. Bir de Biraz havalandirin hemen kapatmayin
Oyku123 Zeyzey2019_ insallah yaraya donmeden gecer aciyor sanirim surekli elini goturmeye calisiyor beziyle surtunuyor yerlerde.
Tunisinannesi Bildiğin şu yeşil tüp arkolar varya mucize o krem ya. Bebeğim pişik olduğunda,olmadiğinda genel olarak her alt değişiminde az miktar sürüyorum sabah oluyorsa,akşamına pişikten eser kalmiyor. Değerlendirebilirsin😊 Allahim kolaylik versin .
sun88 Hametan al eczaneden mavi olandan hemen geçiriyor. Bi kaç gün bezini açtıktan sonra poposunu yıka ve kurula biraz hava alsın öylr kapat canm. Benim kızımında 1 sene hiç olmadı 1 yaşına girdikten snra oldu. Geçiyor üzülme
19071907 Bebeğin altını su ile güzelce temizledikten sonra kurulayıp kantaron yağı hafiften yanık yerlere sürebilirsiniz biz denedik çok iyi geldi şifa olsun ..
elmalikurabiye Oyku123 hametan tek gecerim. Birsuru krem koruyucu kullaniyorum ama en etkilisi hametan
elmalikurabiye Oyku123 bu arada yedigi bisey dokunmus olabilir. Degisik bisey yedirdiyseniz dikkat edin vermeyin. Domates alerjisini boyle ogrenmistim kizimda. İlk domates yediginde bi anda pisik oldu cok fena. Bikac ay sonra tekrar 1 dilim verdim denemek icin yine aynisi. Artik vermiyorum hic cig domates
Oyku123 elmalikurabiye bende yedigi biseyin dokundugunu dusunuyorum hic yoktu cunku gece yatti sabah kalktiginda bisey yoktu bi kaka yapti baktim kizarmiş kakanin yaptigini dusunuyorum
birboncukannesiiii Oyku123 hametan pomad iyi geldi bana da. Alerjik kızımın makat bölgesinde olmuştu reçete edilebiliyo dr. 3kutu 10tl gibi bi fiyt bi de ıslak mendil kullanmayın derim
Kulpu_kirik_kup Oyku123 ama zeytinyağı pişiğicok fena azdırır hemen arındırın. Kuru kalması zeytinyağından daha iyidir
Bittersever Kulpu_kirik_kup çok haklısınız asitli olduğu için çok canıni yakar hemen ılık su ile yıkayıp kurulayın 😔 yetişkin olduğum halde o hataya bende düştüm annem söylemişti yok böyle bir acı ikiye katladi acımı oğlum doğduğundan bu yana uni baby kullaniyrm anında etki ediyor bebeğime tavsiye ederim post sahibi arkadaşa
Kulpu_kirik_kup Oyku123 oyy 😑 uyandırmayinda olursa uyanırsa silin hemen. Kızdırıp sogutmusmuydunuz bari zeytinyağını
Kulpu_kirik_kup Oyku123 benim kızımda iki gün önce annemlerdeyken kaka yaptı eve gelene kadar pişmiş kakanin değdiği yer. Ve henüz 5 aylık ek gıdada yok yani. Hemen yıkayıp kuruttum güzelce. Bubchen pişik kremi kullanıyorum bende. Çok hafif sürüyorum böyle tampon hareketlerle. Hemen toparladı. Zaten hiç ıslak mendil de kullanmıyorum. Kaynamış suyla islattigim pamuklari kullanıyorum. İlk zamanlar cildine kullanıyordum zeytin yağı. Dirsek icleri pismisti sürdüm. Böyle sivilce sivilce oldu kıpkırmızı 😔 sonra bu krem toparladı işte