Bebeğim doğduğundan itibaren emiyor ek olarakta günde bazen 1 bazen 2 veya 3 defada mama veriyorm. Mama 90 100 80 ne içerse . Sizlere sorum Philips avent biberon kullaniyrm. Bebeğim 3 ayı geçti mama içerken biraz yoruluyor ve ses çıkartıyor,biberon başlığının 3+Sina gecmelimiyim? Eğer 3+ ya geçersem bebeğim biberondan fazla mama geldiği için beni emmek istemezse diye korkuyorum .deneyimli anneler yardımci olurmusunuz ?