Mhtpgnby 22 aylık kızım 11 kilo ve hiç totosu yer görmez🙈Sabah omlet,iki üç ceviz içi,çeyrek salatalık dönüşümlü yapıyorum ;arada fındık,fıstık,ayran,çubuk kraker,kek yaptıysam kek falan,öğle uykusuna geçmeden yarım kase yoğun çorba,uyanınca meyve,havuç katırdatır,akşam bizle yemekte neler varsa birer kaşık yer mıncıklayarak onu da🤦♀️gece uyku öncesi de kaşık maması yiyor genelde.Gece beslenmemiz yok 🥰