Çok teşekkür ederim canım aynen öyle uykusuzluk ve en ufak sese kalkmak nobetlerimden alışık olduğum şeylerdi ama şansıma kolik ve uykusuz bir bebek olunca yani eskiden ayda 10 gece uykusuz kalıyordum şimdi her gece 🤣 o biraz yıprattı beni bakalım bende faydalı olacağını düşündüğüm başlıklarda yazıyorum 🤗