Kızlar oğlumun iki ayağıda içe dönük perşembe günü alçıya alındı 6 hafta boyunca her hafta gidilip alçısı değişicek ve şuan ilk alçılaması çok huzursuz alışamadı sürekli ağlıyor uyumuyor birazda gazı var başından geçen varsa nasıl atlattınız bu dönemi ve bebeğinizi nasıl sakinleştirip uyutuyordunuz ne yaptıysam yok uyumuyor ağlıyor huzursuz bende kötü oluyorum o ağladıkça napcamı şaşırdım😔😔😔