Kızlar bebeğim 2 aylık. Bu dönemde uykularının uzun olması gerekmez mi? Benim kızım uyumuyor, ya gezdirmemizi istiyor ya da sadece emmek. Herhangi bir huzursuzluğu da yok. Gün içinde sürekli şekerleme yapıyor o da kucakta. Yerine koyar koymaz uyanıyor. Gece uykuları da uzun değil. Var mı bunu yaşayanlar? Sizler neler yapıyorsunuz/yaptınız? Tecrübe eden anneler; bu süreç geçici mi düzene girer mi? 😔