Miniktavsan canım uzun olur ama yaşadıklarımı anlatayım doğduğunda kaşları hep kırmızıydı yüzünde hep kızarıklık olurdu yenidoğandır olur dedik sonra 2 buçuk aylık egzama çıktı baktık ilerliyor kortizonlu krem kullandım k da kullanıyordum çıkıyordu derken Kuran’da egzama duası var bintanıdık 3 hafta Çarşamba günleri egzama duası okudu o bölgeye üfledi sonra çıkmadı şükür bende çok krem demedim. Ama sonra şiddetli pişik bronşit ve şu an ishali var 10 gündür geçmiyor kendi doktorumdan hayır yok alerji doktoruna götürdüm şüpheleniyorum test yapın dedim deri testi yaptılar süt alerjisi çıktı. Şu an diyetteyim sana da tavsiyem bi test yaptır ben gibi erteleme