Mrb sevgili anneler 15 aylık bı prensesim var bebeğim doğduğundan beri çok iştahsız yaklaşık 7 8 aydr sürekli kusuyor yemek yiyince zaten yemek istemiyor zar zor yediriyorum kg olarakta zayıf zaten bı gün kusmasa diğer gün mutlaka kusar bazen günde 2 3 kere bile kustugu oluyor Dr toz bı ilaç verdi ben film çektirmek istedim Dr gerek yok dedi reflü ciksada bı tozu kullanacaksınız dedi böyle bı durum yaşayan varmı neler yaptınız reflü yerine başka bı nedeni olabilirmi acaba inanjin o kadar yoruldum ki sürekli her yer batıyor yemek yedirmek ten korkuyorum artık tecrübeli anneler lütfen yardım edin. 🙏