Morlahana Ben mustela kullanıyordum fakat hiç iyi nemlendirmiyor pütür pütür çocuğumun cildi bugün Bioderma sipariş ettim bakalım.iyidir umarım
Azad20 Hazalperi mustela dan şaşma derim . Ben çok memnun kaldım. Ne yalan soyliyim kendim bile onu kullanıyorum 😆
Fsdmrkn E bebeğin baby me markalı vücut losyonunu kullanıyorum. Çok da memnunum. Çocuğun yüzünde mi pütür pütür doku onunla düzeldi. Çok da uygun fiyatı