Sibebstl benim bebeğim de öyleydi sonra düzelir gibi oldu ama tekrardan başladı. Babaannesini 1 hafta bile görmese sonra gördüğünde ağlıyordu. Şimdi 9 aylık düzeldi. Sadece dayısını görünce ağlıyor😄 sakalından ötürü galiba. Kalabalığa bir anda çıkarmayın herkesi bir anda görmesin, öyle sakinleşmesi daha zor. Bu durumun normal olduğunu söylemişti doktorumuz.