Busraucarer Siracmoms 0-18kg olan joie aldm memnunum ben,kızım kilosu tutsaydı 9-36kg almak daha mantıklıydı ama,arabanın kemeriyle sabitleniyor,oturur ve yatar pozisyona geliyor
Hemsreanne35 Siracmoms ben en emniyetli güvenlisinin alınması taraftarıyım ne olursa olsun öncelikli isofixli almanızı tavsiye ediyorum biz besafe aldık koltuğa oturtunca bebek yüksekte kalıp etrafı görebiliyor bu özellik sadece besafe de var araştırabilirsiniz 😊
Gunesinannesi Siracmoms çok araştırdık sonuç olarak besafede karar verdik , kesinlikle izofixsiz bile alacak olursanız besafenin alın dedi tanıtım yapan arkadaş :) yarın e bebekte indirimi var 15 gün önce ayırttık bile direk gidip alıcaz 😂
Cagatayinannesi Ben mothercare den kendi markasının koltuğunu aldım 9 18 olan şimdilik memnunum bakalım büyüyünce ne olur bilemem isofix yok ama arabanın kemerleri duyarlı kendini kitliyor o yüzden uygun olanı aldık
Nilly Ben de alıcam yakında hep bakıyorum insanların arabalarında e bebek markası olan jolie görüyorum. Çok kişi onu kullanıyo. Takipteyim.
Cutebaby Siracmoms adac güvenlik testinden geçmiş olan uygun fiyatlı oto koltuğu alacağım ama en düşük bin tl baktım