Strongmomm Bebeğim emerken kafası çok terliyor boynu falan bu aralarda uyurkende terliyor acaba neden? Bir de göğsüm sızlıyor sızısı boynuma kadar geliyor neden olabilir?
Aymelturker Strongmomm benim oğlumda öyle doktor ya d vitamini eksikliğinden ki düzgün kullanıyorsanız kesin genetiktir dedi eşimde öyle
Ummuhtckbr44 Strongmomm bebekler belli bı zamana kadar sadece başından terler. Bizim vucudumuzda efor sarf ettiğimiz de ter bezleri her yerimizde olduğu için terleriz. Ama bu durum yani bebekler bı efor sarf ettiğinde sadece baştan terlerler. Bu normal. O sızı normal süt bezleriniz gayet iyi çalışıyor. Yalnız çocuga sonuna kadar emzirmeniz lazım. Sonunu cekemeyip icemeyince öyle oluyor. Bu durumda çocuk emdikten sonra kalan sütü sagabilirsiniz
Sibebstl Strongmomm benim de bebeğim 3 aylık o aralar terlemeye başladı Benim sütüm tazikli geliyo yoruyo kendini emerken ondan terliyondiye düşünüyorum çok aklınıza takılırsa doktora bi danışın isterseniz ..
Aysenurkk Çok kalın giydirdiğimde ev çok sıcak olduğunda geceleri benimkinin de kafası terliyor. süt dolarken sızlıyor bebek henüz sütü tam boşaltamadığı için sağmanız gerekiyor. Ben sabah- öğleden sonra ve akşam yatmadan olmak üzere 3 kez sağıyorum
Fulyaalinmina Strongmomm bizimde öyle 3 ayı geçti hala öyle terler dedi doktor kötü bişey değilmis d vitamini kullanicaz ama birazda genetik bende çok terlerim
BalarisiYusra Strongmomm benim bebeğime öyleydi emerken çok efor sarf ettiği için terliyor daha küçük oldukları için yoruluyorlar göğsünüzde kanallara süt dolduğu için sızlıyor Sert olur ilk zamanlar hatta yani zamanla hepsi kayboluyo göğüs zamanla terbiye olunca sönüyor😁 hatta süt mü yok acaba ondan mı södü diceksin ama tam tersi göğüs artık terbiye olduğu için öyle olucak ve eskisinden daha da çok süt üreticek bol bol emzirmeye bak sağlıkla büyüsün bebişin☺️
Strongmomm BalarisiYusra şimdi sagdım çok az çıktı süt 😬 anlam veremiyorum 🤔 nasıl düzelecek ki? Teşekkürler bütün bebişlerimiz inşallah
Sukeynahafsa0445 Strongmomm yani sizi korkutmak istemem asla, ama yazmak istedim. Bnm bebeqimde kalp rahatsızlıqı olduqu için sürekli terliyordu. Doktorlarda bu yüzden olduqunu söylemişti. Siz bi doktora qörünün isterseniz
Zumraninannesi1 Terleme icin doktora goturdum ya aileden gelen biseydir yada d vitamini eksikligidir dedi. D vitamini eksik cikti simdi duzenlo kullanmaya calisiyorum bide buyukleri dinleyip kat kat giydirmeyin ben evde nasilsam bebegimide ayni giudiriyorum