Azizeszn geçmiş olsun. Çocugumda değil de eşimde ve halasında var fmf ama ikisinin de atakların seyri ve süresi çok farklı. Halası sadece eklem agrısı yaşarken eşimde yüksek ateş,gaz birikiminden dolayı karın şişligi ve eklem agrısı oluyo. Hastalıgın tek ilacı var kolsin diye. Bu ilaçta olmamasını etkilemiyo sadece atakların olma süresini azaltıyo.